FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Foto: Cordada
Foto: Cordada

Agenda / Activitats

Un tomb per la Costa Brava

Distància 13,5 km
Desnivell 298 m

24 de d'abril 2025 - 08:00 - 18:00

Palamós

Preu Federat 18 € i no Federat 19 €

La Costa Brava és un dels racons més bonics del nostre país, que atrau milers de visitants d’arreu del món en època estival.

Nosaltres tenim la sort de poder visitar-la fora de temporada, quan la pau i la calma que es respira ens permet gaudir de debò de la seva bellesa.

Els únics sorolls són les onades, les gavines i les cales solitàries, les cabanes de pescadors, els castells o els poblats ibèrics ens recorden la seva veritable història.

Farem una ruta sortint de la cala de la Fosca, presidida per les runes del castell de Sant Esteve de Mar. Passarem per la platja del Castell, única platja verge de tota la Costa Brava, pel poblat ibèric i continuarem gaudint del litoral, tot passant per diferents cales a quina més bonica.

Tornarem per l’interior, per boscos i camps on les olors dels pins i ginestes ens recordaran dolçament que som a la Mediterrània.