La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) promou el seminari web “Assegurança FEEC”. Amb aquesta iniciativa, la Federació pretén abordar les qüestions bàsiques sobre les assegurances necessàries per a les entitats i clubs excursionistes, com també per als càrrecs de la junta directiva, així com resoldre els seus dubtes derivats.
A més, a l’esdeveniment es tractaran altres temes com els mínims de cobertura requerits per la llei i l’anàlisi de la cobertura proporcionada per les pòlisses de la Federació a les seves entitats i clubs. Igualment, diferents aspectes relacionats amb l’assegurança d’accidents i la de responsabilitat civil (inclosa en la llicència federativa) i la seva cobertura per als federats i federades.
El seminari web, amb una durada de 50 minuts, es podrà seguir en directe mitjançant el canal de YouTube de la FEEC el pròxim 25 de febrer a les 19.30 h. A més, la xerrada disposarà de servei d’interpretació de la llengua de signes catalana (LSC).
L’esdeveniment anirà a càrrec d’Eduard Llinàs, responsable de les assegurances de la FEEC. Com a moderador, Jordi Merino, president de la FEEC.
Un cop finalitzi el seminari web, que no requereix inscripció prèvia i és gratuït, s’obrirà un torn de preguntes.
Recupera els seminaris que s’han fet fins ara al web de la FEEC a l’apartat de seguretat.