La Federació d´Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) ha arribat a un acord amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) per donar un servei personalitzat als seus clubs a través d’un servei de formació en matèries fiscals, comptables, laborals, jurídiques… i en tot allò que fos necessari per una gestió eficaç pels seus clubs.
Totes les entitats de la FEEC es podran beneficiar d’aquest servei que portarà l’Oficina d’Atenció al Clubs de la UFEC i que ha de servir per a donar una resposta eficaç a moltes de les demandes més específiques dels clubs i les entitats excursionistes i de muntanya de Catalunya. Cal recordar que a FEEC té actualment 430 entitats repartides per arreu del país.
Des de la UFEC s’oferirà; formació presencial que la UFEC prestarà a la FEEC en matèries d’interès per aquesta. Atenció personalitzada a la FEEC mitjançant videoconferència i atenció telefònica i reunions presencials amb la FEEC per atendre problemàtiques diverses que l’afectin a ella i als seus clubs afiliats.
L’acord l’han signat a la seu de la UFEC, el president de la FEEC, Jordi Merino i el de la UFEC, Gerard Esteva, acompanyats dels responsable de l’Oficina d’Atenció als Clubs, Ignasi Costa.