El Centre de Tecnificació de Curses per Muntanya de Catalunya s’ha concentrat a la Seu d’Urgell (Alt Urgell) per a realitzar un entrenament d’una jornada.
Sota les ordres del nou cordinador, Aleix Solé, s’han realitzat sèries de 1000m en pla (cadets x6, juvenils, x8 i júniors x10) amb una prèvia activació de rodatge al costat del riu Segre i un entrenament de tècnica de carrera.
L’equip s’ha concentrat en una doble jornada on en sessió de tarda s’ha realitzat un taller de psicologia esportiva amb el psicòleg especialitzat en esports, Saül Alcaraz. Durant el taller s’han fet diferents dinàmiques i reflexions.
Els membres del CTCMC han començat a preparar una temporada de curses que en l’àmbit català ja s’ha iniciat i que s’allargarà fins a mitja tardor.
El jove equip català es tornarà a concentrar el cap de setmana del 12 i 13 d’abril a l’Estartit (Baix Empordà), en el que serà la tercera concentració de la temporada.